plán propagácie
Ideálne je robiť propagáciu aj na internete, aj mimo internetu. Môžete sa rozhodnúť, či robiť súbežne alebo v rôznych intervaloch, raz internet marketing a potom bežnú formu reklamy. Dôležité je správne zvoliť strategický plán, ako to budete robiť. Vysvetlím vám jednoduchú formu.

Predstavte si, že ste sa rozhodli vytvoriť predajnú web stránku, kde záujemcom o vaše služby budete posielať vždy na vašu web stránku. Na webe sa bude nachádzať základný popis vašej činnosti a výhody, ktoré ponúkate. Tiež formulár na vyžiadanie ponuky, ktorý ľudia budú vypĺňať. Na základe vyplnených informácií, budete pripravovať individuálne cenové ponuky a pomocou toho budete uzatvárať obchody. K tomuto cieľu budete musieť pripraviť váš web, aj vašu propagačnú stratégiu, napríklad nasledovne:

  1. Web stránka - Vytvoríte si informačne bohatú web stránku s formulárom na vyžiadanie ponuky.
  2. Google reklama - V rámci internetového marketingu na 1 mesiac si zvolíte platenú reklamu na Google.
  3. SEO optimalizácia - Pretože výkonnosť reklamy na Google sa dá odmeraťa získať potrebné kľúčové slová, cez ktoré vás nájdu, využijete tieto údaje aj pre SEO optimalizáciu. Naoptimalizujete vašu web stránku na tieto úspešné kľúčové slová a dostanete sa na neplatené pozície.
  4. Registrácia do katalógov - Prostredníctvom registrácie do katalógov posilníte vašu stránku na internete a získate lepšie pozície vo vyhľadávači Google.
  5. Linkbuilding - V prípade nedostatočných pozícií sa rozhodnete pre dlhodobý linkbuilding.
  6. Počas propagácie na internete, vám súbežne bude bežať inzercia v regionálnych novinách na ploche 10x10cm. Záujemcovia o vaše služby buď zavolajú telefonicky, alebo pre viac informácií kliknú na vašu web stránku. Vaša web stránka bude navrhnutá tak, aby v čo najväčšej miere pomohla sa rozhodnúť záujemcovi pre vyžiadanie cenovej ponuky. Telefonáty z inzerátu budete vybavovať osobne.
  7. Každému záujemcovi, ktorého stretnete osobne, dáte vašu vizitku. Tá bude propagovať okrem vašej osoby, najmä vašu webovú stránku. Vizitka bude obsahovať špeciálny propagačný kód na zľavu v určitej hodnote, ktorú si klient môže uplatniť pri objednávke cez web stránku. Bude to z dôvodu posilnenia dôvery na základe osobného stretnutia.
  8. Raz do štvrť roka posilníte svoje postavenie na trhu distribúciou letákov v počte 10 000 ks. Na týchto propagačných materiáloch budete ponúkať špeciálny darček pre nových klientov v aktuálnom mesiaci. 

Určite dokážete vymyslieť aj vy kopu zaujímavých nápadov, ktoré dokážu vaše podnikanie a propagáciu posunúť na vyššiu úroveň, hlavne aby ste sa odlíšili od vašej konkurencie a ľudia o vás hovorili. Je pravda, že on-line propagácia vyžaduje určite technické znalosti a off-line propagácia vyžaduje skôr kreatívne myslenie. Pri plánovaní vašej reklamnej stratégie preto máte dve nasledovné možnosti.

Prvou je, že všetko prenecháte na špecializovanú marketingovú firmu, ktorá za vás všetko urobí a vy budete musieť len zaplatiť prácu. Nevýhoda pri takomto riešení je, že vždy budete odkázaný na túto firmu, vždy budete mať menej zisku, než keby ste propagáciu plánovali a robili samostatne.

Druhou možnosťou je, že si vlastný marketing budete robiť samostatne. Keď máte jasné plány aj na marketing, tak vám gratulujem a verím, že váš plán web stránky pošlete, aby sme vám web stránku mohli vypracovať cenovú ponuku a realizovať. Okrem vytvorenia vašej web stránky vám ponúkame úplne zadarmo aj posilnenie vašich vedomostí a kreativity prostredníctvom marketingových materiálov.

Pridajte sa aj vy
Lemonweb newsletter

Prehľadné a zrozumiteľné návody a stratégie o podnikaní na internete priamo do v ašej e-mailovej schránky

Zapísať sa

Pridať nový komentár