Ako poslať hromadný mail?
Odosielanie hromadných emailov je užitočné na informovanie zákazníkov o novinkách, akciách a ďalších veciach týkajúcich sa firmy. Ak máte zozbierané emailové adresy, môžete ich použiť na hromadné posielanie.Samozrejme pokiaľ majiteľ emailovej adresy k tomu dal výslovný súhlas. Ako na to?
Reklama na internete, ktorú by ste mohli robiť
Čo je reklama na internete? Ktorá je najlepšia? Koľko stojí? Je výhodné, ak je zadarmo? Alebo radšej je lepšia platená? Jednoznačne najefektívnejšia je tá, ktorá vám prinesie viac peňazí, než ste do nej investovali. Veľkou výhodou reklamy na internete je, že ju dokážete štatisticky sledovať a tak ju postupne vylepšovať. Preto je reklama na internetové stránky taká účinná. Majitelia web stránok často uvažujú jedine o Google reklame, ktorá sa zobrazí vo vyhľadávaní. Vôbec si neuvedomujú, že je to len malý kúsok z “koláča”. Aká reklama na internete sa dá využiť? A ako funguje? Zoznámte sa s internetovou reklamou podľa typu...
5 osvedčených spôsobov, aby vás ľudia ľahšie našli
Hľadáte nové spôsoby, ako vyhľadávať nových zákazníkov? Rozmýšľali ste nad tým, či sa nezameriavate moc kŕčovito len na Google a Facebook? Vedeli ste, že rozšírením vášho pohľadu dokážete ľahšie dosiahnuť lepšie pozície aj na Google a získať viac fanúšikov na Facebooku. Stačí k tomu využiť aspoň jeden z týchto osvedčených postupov, aby vás ľudia ľahšie našli.
Čo potrebujete, aby vás našli na internete?
Potrebujete kľúčové slová, cez ktoré vás ľudia nájdu. Sú to kľúčové slová podľa vášho podnikania. Ukážem to cez veľmi zjednodušený príklad, aby ste získali predstavu, akým spôsobom vás ľudia na internete nájdu.
plán propagácie
Ideálne je robiť propagáciu aj na internete, aj mimo internetu. Môžete sa rozhodnúť, či robiť súbežne alebo v rôznych intervaloch, raz internet marketing a potom bežnú formu reklamy. Dôležité je správne zvoliť strategický plán, ako to budete robiť. Vysvetlím vám jednoduchú formu.
možnosti internet marktingu
Internet marketing vašej stránky znamená propagácia na internete. Pred propagáciu pouvažujte. Kde by ste chceli inzerovať? Predstavujeme vám najbežnejšie formy on-line reklamy
PPC reklama
PPC reklama (Pay Per Click) v doslovnom preklade znamená platba za klik. Je to spôsob platenia za reklamu na internete. Asi najznámejším systémom pre PPC reklamu je reklama od Google prostredníctvom ich reklamného systému Google Adwords. Tu však PPC reklama nekončí...
Sociálne siete na Slovensku
Viete, aké sociálne siete ľudia používajú na Slovensku okrem najznámejšieho Facebooku? Síce sa hovorí, že na Facebooku sú všetci, napriek tomu zaujímavé príležitosti, kontakty a iné výhody môžete nájsť aj na iných sociálnych sietiach. Pozrime sa na stručný zoznam.
Internetový katalóg stránok
Ak máte novú alebo už existujúcu web stránku, určite budete hľadať internetový katalóg, kde sa môžete zaregistrovať a tak získať reklamnú plochu zdarma. Zdarma preto, lebo každý katalóg stránok vám dovolí zaregistrovať vašu stránku do svojej databázy bezplatne. Len preto, aby mali čo najviac kontaktov a údajov v katalógu. Takýchto katalógov existuje na Slovensku viac než sto. Ktorý internetový katalóg stránok je z nich najlepší? Prečítajte si ďalej.
Krátky slogan
Slogan (pochádza zo škótčiny "vojnový výkrik") je obchodné, manifestačné, náborové alebo agitačné heslo, resp. text hesla (napr. na reklame), ktorým sa niečo chváli alebo propaguje. Máte ho aj vy? Ak nie, tu je rýchly návod ako ho vymyslieť najľahšie?