Nastavenie e-mailov do Thunderbird

Verzia pre tlač

Nastevenie e-mailov do programu Mozilla Thunderbird sa sklada z dvoch krokov. Z nastavení e-mailového konta a nastavení SMTP (server odchádzajúcej pošty)

Nastavenie e-mailové konta

Pozor! Údaje pre nastavenie e-mailov nájdete tu.

  1. Spustíte program Mozilla Thunderbird.
  2. V hlavnom menu si zvolíte Nástroje -> Nastavenie účtov.
  3. Kliknete na Pridať účet
  4. Zobrazí sa Vám Sprievodca vytváraním účtu. Zvolíte si E-mailový účet
  5. Kliknete na Ďalší
  6. Do políčka zadajte svoje meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcom v kolónke od:
  7. Do políčka E-mailová adresa zadajte názov Vašej e-mailovej adresy
  8. Kliknete na Ďalší
  9. Údaje zadajte podľa Vašich prihlasovacích údajov - server odchádzajúcej a prichádzajúcej pošty. Vyberiete POP alebo IMAP. Ak neviete, zadajte POP3.
  10. Kliknete na Ďalší
  11. Vyplňte meno užívateľa a e-mail užívateľa pre odchádzajúci server. Údaje zadajte podľa Vašich prihlasovacích údajov
  12. Kliknete na Ďalší
  13. Zadajte názov účtu, môže byť ľubovolný.
  14. Kliknete na Ďalší
  15. Skontrolujte zadané údaje a potvrdiť kliknutím na Dokončiť. 

Nastavenie SMTP (server odchádzajúcej pošty) 

Pozor! Údaje pre nastavenie e-mailov nájdete tu.

  1. Nastavte SMTP pokiaľ už máte účet vytvorený
  2. Kliknete na Nástroje -> Nastavenie účtov v hlavnom menu.
  3. Zobrazí sa vám okno v ktorom kliknete na Server odchadzajúcej pošty (SMTP)
  4. Odškrtnete Použiť meno a heslo 
  5. Meno uživateľa zadáte vo formáte nazov [at] vasnazov.sk

Pridať nový komentár

Filtered HTML

  • Povolené sú HTML značky: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>

Plain text

  • Nie sú dovolené žiadne HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy sú automaticky zmenené na odkazy.
  • Riadky a odstavce sa zalomia automaticky.

Najnovší príspevok v Blogu