Čo spraviť, keď vám nefungujú e-maily?

Verzia pre tlač

Rozumieme tomu, že keď vám nefungujú mailové schranky, je to veľmi neprijemná situácia. Všimli sme si, že často je problém na strane počítača našich klientov, preto aj vás by sme radi poprosili, že predtym ako nás kontaktujete s týmto problémom prosíme postpujte podľa doleuvedených krokov. Tým urýchlite rozchodenie vašich e-mailov.

1. Krok - Preverte funkčnosť vašej domény

  • Zadajte do vášho prehliadača názov vašej domény a pozrite či vám funguje webstránka. Ak nefunguje, pravdepodobne nemáte uhradený webhosting a tým nefungujú ani vaše maily. Ak máte odloženú fakturú, prosíme uhraďte a po úhrade všetko korektne nabehne. Ak faktúru nemáte, kontaktujte nás.
  • Ak potrebujete preveriť fakturačné obdobie, prihláste sa do vášho webhostingu alebo nás kontaktujte.

2. Krok - Preverte či vaša schránka nie je náhodou plná

Iste viete, že vaše e-maily sa neukladajú len do vášho počítača, ale ich nájdete aj na webmail serveri, na ktorý máte prístup cez váš webový prehliadač. Preto overte, či sa viete prihlásiť na váš webmail nasledovne:

  • Prejdite na na Webmail
  • Zadajte váš e-mail do kolónky Meno používateľa
  • Zadajte vaše heslo do kolónky Heslo
  • Ak ste sa prihlásili a vidíte vaše e-maily, tak vaša e-mailová schránka funguje v tom prípade
    • Preverte, či vaša schránka nie je náhodou plná. Túto informáciu nájdete po prihlásení do Webmailu vľavo dole. V tom prípade, vymažte staré nepotrebné e-maily. Ak potrebujete viac priestoru pre maily, kontaktujte nás.
    • Ak je schránka v poriadku, v tom prípade chyba je na vašom počítači. Kontaktujte prosím vášho IT technika, nakoľko tútu službu aktuálne neponúkame. Predtým však odporúčame preveriť nastavenie e-mailov vo vašom počítači.

3. Krok - Stále to nefunguje? Urobte toto

  • Prejdite do vašej súkromnej e-mailovej schránky a pošlite si jeden testovací e-mail na váš aktualne nefunkčný. Chvíľu počkajte a pozrite, či ste dostali nejaké chybové hlásenie. Ak áno, pošlite nám ho na náš mail.
  • Ak vám váš e-mailové klient oznamuje nejaké chybové hlásenie, odfote si ho buď cez váš mobil, alebo urobte si screenshot obrazovky a pošlite nám to na náš e-mail ako príloha správy.

Najnovší príspevok v Blogu