Ako prepojiť existujúci účet Adwords s nami?

Ak už máte reklamný účet Adwords, pre úspešnú správu vašej kamane je potrebné, aby ste ho prepojili s nami. Takto nebudete musieť nám dávať vaše heslo Google a budeme mať prístup, len k vášmu reklamnému účtu. K ostatným službám ako je gmail, kalendár nie. Pre prepojenie účtu postupujte podľa nasledovného:

  1. Vyhľadajte vaše ID zákazníka. Po prihlásení do účtu sa vaše ID zákazníka zobrazí v hornej časti stránky každej stránky účtu AdWords vedľa e-mailovej adresy. Má takýto tvar "ID správcu: XXX-XXX-XXXX". Pošlite nám toto číslo e-mailom.
  2. My nastavíme potrebné úkony u nás a dostanete upozornenie (pozvanie), že žiadame o prepojenie vášho účtu.
  3. Pozvanie môže prijať tak, že sa prihlásite do vášho Adwords účtu a klikne na ikonu ozubeného kolieska (pravo hore), vyberiete v rozbalovacej ponuke položku Nastavenia účtu. V ľavej navigácii potom vyberie položku Prístup do účtu a klikne na tlačidlo Prijať pozvánku.
  4. My dostaneme informáciu o tom a následne váš účet Adwrods bude prepojené s nami a budeme môcť spravovať vaše kampane.

Najnovší príspevok v Blogu