Krátky slogan
Slogan (pochádza zo škótčiny "vojnový výkrik") je obchodné, manifestačné, náborové alebo agitačné heslo, resp. text hesla (napr. na reklame), ktorým sa niečo chváli alebo propaguje. Máte ho aj vy? Ak nie, tu je rýchly návod ako ho vymyslieť najľahšie?

Vo svete web stránok, slogan je to nápis, ktorý by vaši návštevníci mali prečítať ako druhú vec na vašej web stránke. Prvým viditeľným objektom na vašom webe by mal byť názov alebo logo. V našom prípade pre slogan nemusíte vymýšľať nič svetoborného. Prečo, keď veľké firmy majú také zaujímavé slogany?

Proste, nemusíte to robiť ako veľké firmy. Často stačí, keď spojíte vaše hlavné kľúčové slovo s nejakou výhodou, ktorú prinášate. Napríklad, ak ponúkate prenájom automobilov, stačí, ak si zvolíte slogan „Rýchly prenájom auta“, alebo „Prenájom auta najlacnejšie“. Často sú veľmi trápne „svetové slogany“ na úplne neznámych web stránkach alebo ešte neznámych, nových firmách typu „My sme naj!“, alebo „Našli ste, čo ste hľadali“. Takéto slogany nič nehovoria návštevníkom. Ak je možné vyvarujte sa takýchto superlatívov. Ak však máte naozaj kreatívnu myšlienku na slogan, ktorá má výpovednú hodnotu pre vašu cieľovú skupinu, smelo ho používajte na vašom webe a propagačných materiáloch. Ak však nechcete nič pokaziť, napíšte si váš slogan podľa hore uvedeného tipu. Jednoducho. Vaše kľúčové slovo a nejaká výhoda pre vašich zákazníkov. Chytíte dve muchy jednou ranou. Vyhľadávače vašu stránku ľahšie nájdu a návštevník bude mať príjemný pocit, že je na dobrej web stránke. 

Keď už návštevník bude na vašej stránke, mali by ste mu jasne povedať, ako vás môže kontaktovať. Čože? Veľa stránok práve v tomto bode pokazí všetko. Prečo a ako na to, si môžete prečítať nabudúce. 

Váš slogan je aký? Máte ho vôbec? Máte niečo výnimočného? Smelo my napíšte do komentárov nižšie. Teším sa na Vaše príspevky.

Pridajte sa aj vy
Lemonweb newsletter

Prehľadné a zrozumiteľné návody a stratégie o podnikaní na internete priamo do v ašej e-mailovej schránky

Zapísať sa

Pridať nový komentár