Responzívny web a reklama
Rozmýšľate, ako využiť responzívnu web stránku v reklame? Mať optimalizovaný web pre mobily je jedna vec. Na druhej strane, ak vám neprináša želaný efekt, môže byť aj zbytočnosťou. Prinášam vám preto zopár nápadov, ako využiť responzívnu web stránku v reklame.

1. Prepojte vašu off-line aktivitu s on-line aktivitou

Ak inzerujete v novinách, roznášate letáky, vylepujete plagáty alebo billboardy, aká je šanca, že váš potenciálny zákazník, ktorý si pozrie vašu reklamu, si zapamätá vašu adresu web stránky a doma ju vyhľadá? Priznajme si, že v praxi prepojenie off-line reklamy s web stránkou doteraz veľmi nefungovalo. Ale ak máte web stránku s responzívnym designom, môžete vyzvať prostredníctvom vašej reklamy, aby klikli na váš web cez mobil, pretože budete vedieť, že obsah webu sa správne zobrazí. Takto váš potencionálny zákazník môže ihneď reagovať na vašu ponuku.

2. Využite QR kód všade, kde sa dá

Iste viete, čo je QR kód. Malý, chaotický obrázok štvorcového formátu, ktorý stačí oskenovať prostredníctvom vášho telefónu a potrebné informácie si ihneď môžete uložiť. Okrem uloženia kontaktov môžete do QR kódu vložiť aj adresu vášho webu, aby sa po oskenovaní ihneď zobrazil váš web. Iste vás teraz napadnú milióny možností využitia takéhoto kódu. Je len na vašej fantázii, či okrem vašej vizitky, balíkov, listových zásielok, plagátov, kde všade nalepíte váš QR kód. QR kódy môžete veľmi jednoducho bezplatne generovať napríklad na tejto adrese.

3. Nechajte si zavolať cez váš web

Prostredníctvom responzívneho designu je možné docieliť, aby vám návštevník jedným kliknutím mohol zavolať. Existuje v responzívnom webe možnosť označiť všetky telefónne čisla tak, že po kliknutí sa dané číslo ihneď vytočí. Touto metódou uľahčíte zavolanie a váš potenciálny zákazník nebude nútený prepisovať vaše číslo z webu. Iste ho tým potešíte a v lepšej nálade sa s vami bude rozprávať.

4. Myslite na čítanie e-mailov

Väčšina používateľov mobilov už svoje e-maily číta prostredníctvom telefónu. Ak vášmu zákazníkovi alebo záujemcovi pošlete váš kontakt alebo vašu ponuku a prečíta si ho cez mobil, iste sa bude snažiť kliknúť aj na váš web. Čo si myslíte, je vtedy výhodné mať optimalizovaný design webu pre mobilné zariadenia?

5. Myslite na Facebook a iné sociálne siete

Počet používateľov, ktorí pristupujú na Facebook cez svoje mobilné zariadania narastá. Preto, ak využívate Facebook stránky, alebo reklamy, myslite aj na týchto používateľov. Väčšinou vaším cieľom bude dostať ich na vašu webovú stránku, preto im prostredníctvom responzívneho webu dajte väčší prehľad o vašej ponuke. Iste to príjmu pozitívne a ľahšie vás budú kontaktovať, ak na vašom webe budú prehľadne rozmiestnené informácie. 

Máte responzívny web? Využívate inak, alebo dokonca lepšie vašu web stránku pre mobilné zariadenia? Podeľte sa s vašimi skúsenosťami prostredníctvom komentárov nižšie.

Pridajte sa aj vy
Lemonweb newsletter

Prehľadné a zrozumiteľné návody a stratégie o podnikaní na internete priamo do v ašej e-mailovej schránky

Zapísať sa

Pridať nový komentár